Saturday 3 July 2021

Vreau să trăiesc și eu o zi fără țigări

Fumez fără oprire de 24 de ani. 
Și am fumat zi de zi fără pauză.

Deși am încercat în repetate rânduri să renunț, am luat pastile, semințe, bomboane, țigară electronică, rugăciune, autosugestie, vizualizare, etc.
Dar nimic.

Totuși, pentru că sunt creștin și cred tot ce scrie în Biblie, vreau neapărat să renunț la fumat.
Am un citat din Biblie pe care trebuie neapărat să îl aplic în viața mea:
"Voi nu v-ati impotrivit inca pana la sange, in lupta impotriva pacatului." Evrei 12:4


Și mă gândesc că:
Măcar o zi să reușesc fără țigară. Căci dacă aș reuși o singură zi aș ști cu certitudine că se poate.
Că se poate trăi frumos și minunat fără țigări.

Citește și:

No comments:

Post a Comment

Ce tipuri de ceai consum?

Unii sunt împătimiți ai ceaiurilor, alții nu consumă deloc. Eu consum 3 tipuri de ceaiuri acum ( nu toate odată), și voi începe încă unul c...