Sunday 28 February 2021

A căzut lângă mine dar m-am prefăcut că nu văd

Eram în fața la Mega cu copii și tocmai stingeam țigara în coșul de gunoi, pe scrumiera amplasată acolo.
Eram cu fața spre coș și prin spatele meu o tânără se împiedică de treaptă (căci pentru a intra în magazin trebuie urcate trei trepte). Și cade jos efectiv.
S-a lovit un pic la mâna dar era ok.

Eu am văzut toată faza cu coada ochiului.
Trebuie precizat faptul că eram obișnuit de când erau copiii mici să mă prefac că nu îi văd când se împiedică

Așa am făcut și acum. Sunt convins că dacă întorceam capul tânăra s-ar fi simțit prost.

Copii m-au întrebat după aia:
- Bine tată! Cineva cade lângă tine și tu nu schițezi nimic?

No comments:

Post a Comment

Ce tipuri de ceai consum?

Unii sunt împătimiți ai ceaiurilor, alții nu consumă deloc. Eu consum 3 tipuri de ceaiuri acum ( nu toate odată), și voi începe încă unul c...